wtorek, 21 lutego 2012

Premiera filmu "To tylko zwierzęta" !


„To tylko zwierzęta” to niezależny film dokumentalny ukazujący różne oblicza relacji między człowiekiem a innymi gatunkami. Kim są zwierzęta i jakie zajmują miejsce we współczesnym świecie? Dlaczego są zabijane w ilościach, których nie da się zliczyć, dlaczego są więzione i zadajeim się niepotrzebny ból, skoro podobnie jak my chcą żyć, być wolne i unikać cierpienia? W jaki sposób uprzedmiotowienie zwierząt odbija się na relacjach międzyludzkich? Jeżeli odpowiedzią jest, że TO TYLKO ZWIERZĘTA, kim więc jest człowiek?

Trailer filmu:
http://vimeo.com/34837350

Strona filmu:
www.totylkozwierzeta.pl

Premiera filmu w Poznaniu - 9.03 o 19.00 w kinie Muza. Po filmie słodki poczęstunek w
kawiarni Głośna (mieści się nad Muzą) i spotkanie z twórcami filmu.

Wstęp wolny!

10 komentarzy:

Gunia pisze...

Bardzo chciałabym ten film zobaczyć. Postaram się wybrać do Poznania :)

Anonimowy pisze...

Ehh szkoda, że nie we Wrocławiu:( Z chęcią obejrzałabym ten film.

omnomnom-vegan pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
omnomnom-vegan pisze...

we wrocławiu też będzie:
Wrocław - Bar Vega, 10 marca, godzina 18:00, ul. Sukiennice 1/2 (Rynek)
pokazy w innych miastach: http://totylkozwierzeta.pl/pokazy.html

Anonimowy pisze...

A dziękuję:) Na pewno się wybiorę na ten film.

Fundacja Żywa Przestrzeń pisze...

Woow - Ja chce do Poznania!!

tatarek pisze...

Z wielką chęcią obejrzałabym ten film :p
Może poobserwujemy? :D

happycow pisze...

W końcu udalo mi sie zobaczyc ten film, ciakwy. Bardzo dobrze ze kokazonow nim tragedie bestialska ktora odbywa sie w polskich warunkach. Niejednokrotnie moja dyskusja z osobami anty wege konzcyla sie gdy moje przyklady przemyslowych farm byly ucinane ze tak to wyglada tyklko w stanach..
Nieprawda..Te calo okruciństwo dzieje sie na naszych oczach tylko ze poniektórzy z nas te oczy zamykaja bo tak łatwiej.. Pozdrawiam

www.happycow-go-vegan.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Cześć! :)
Mam do zaoferowania 500g wegańskiej margaryny sojowej SOJOLA. Data ważności mija 6 kwiatnia, a jako, że mam jej mały zapas postanowiłam się nią podzielić. Koszt margaryny, to tylko koszt przesyłki, czyli 5 zł.
Recenzja produktu na moim blogu:)
(Mam 2 sztuki, które wyśle dwóm pierwszym osobom, które skontaktują się ze mną mailowo)
Pozdrawiam! :)

Getback pisze...

Bardzo ciekawy film. Miło było go oglądnąć